torsdag 31 december 2015

Pysslat 2015 - en ofullständig årskrönika

Här kommer en liten bildkavalkad med bilder som publicerats på bloggen det här året. Jag misstänker att jag har stickat, virkat och pysslat med mer, men här är i alla fall ett axplock av årets alster. 























Nästa år ska jag bli bättre på att blogga om allt jag gör (mycket av småpysslet hamnar ju bara på Instagram) och verkligen försöka ta bra bilder (med nya telefonen, systemkameran får tydligen vänta). Jag tror jag hade några handarbetslöften förra året...

Jo, här är de:

Jag ska bara sticka kvalitetskläder till mig själv.

Nja, det har väl blivit si och så med den saken, men visst några har det ju blivit. 

Jag ska utveckla mitt designande och mönsterskrivande.

Jo, lite, men jag har ju inte skickat in något nytt mönster till Järbo...

Jag ska anordna stickcafé på jobbet.

Det har jag faktiskt gjort, men inga elever kom. Jag får ge mig på personalen istället i år. 

Jag ska gå på minst ett stickcafé anordnat av andra.

Nope, det har jag inte gjort...

Jag ska bli bättre på att lyssna på Stickpodden (när de släpps och inte 2 månader efter).

Inte det heller tyvärr...

Jaja, ingen är perfekt. 

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar