söndag 7 december 2014

Årets julkort

Ser just nu ut så här.




Vi får se när de kompletteras med julhälsning, kuvert, adress och porto. Någon gång innan den 24:e är målet, men det kan vara önsketänkande.

Och frågan är, vilka tre kommer få dessa sparsmakade julkort?

Jag har nämligen inte alls tid att pyssla nu då all min energi, tid och lust går åt till pluggande. Magisteruppsatsen kräver min fulla uppmärksamhet efter ett katastrofalt förberedande seminarium. Så till den grad har jag pluggat att jag drabbats av bursit i armbågen. Det ska tydligen även kallas studentarmbåge eftersom studenter har en förkärlek för att sitta med armbågarna tryckta mot skrivbordet när de läser. Det har gjort djävulskt ont i två dagar, men nu verkar det ha gett med sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar