onsdag 2 januari 2013

Bloggpaus

Det är dags att pausa ett tag. Det är dags att göra andra prioriteringar.

Men jag kommer tillbaka. Min plan är att göra ett uppehåll i bloggandet fram till påsk. Så du som läser min blogg, se till att du får ett meddelande om när bloggen är igång igen. Antingen genom att ansluta dig till min webplats via Google Friends Connect, eller Google+, e-post eller Bloglovin' (se högermarginalen). På instagram finns jag kvar (opellae).

Jag planerar också ett ansiktslyft inför comebacken.  


bloggen alltså, jag är redan så vacker att det gör ont att se på mig (det är det jag tvingar min sambo att säga när jag känner mig nere).
 


6 kommentarer:

  1. snygg du är i stickat eller är det virkat pappa morfar

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot påsk och nyheter.

    SvaraRadera
  3. Jag vill veta när du börjar igen!

    SvaraRadera
  4. Va trist att du pausar! Men jag förstår dig. Har själv tvekat många gånger gällande min egen blogg. Har iaf bestämt att den aldrig ska tid från familjen eller kännas som ett tvång, bloggar bara när det känns roligt.

    Du har iaf en jättefin blogg som jag kommer sakna. Tycker att din julkalender var otroligt fin och inspirerande, följde den även om jag inte alltid kommenterat. På återseende. Ta hand om dig och familjen!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Hej Sara!

    Vad kul att du stickar min Lotus!

    k3to7 innebär att man stickar 3 maskor tillsammans men man släpper inte de tre från vänster stickan. Sen gör man ett omslag och sen stickar man samma 3 maskor tillsammans på samma sätt igen utan att släppa. Sen ett omslag och repetera dessa två moment en gång till och slutligen stickar du de 3 maskorna en gång till tillsammans och släpper. Alltså har du fått 3 maskor att bli 7 maskor. (4 stickade och 3 omslag). Det faller nog på plats när du gör det.

    Hoppas att det hjälpte dig!

    Ha en fin kväll!

    Maria

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka sen när du känner att tiden är inne! :)

    SvaraRadera