torsdag 9 augusti 2012

Going public

Idag mötte jag den lokala pressen.

Min mamma är ju lite rolig så hon ville gärna att min andraplats skulle uppmärksammas. Hon sammankallade till presskonferens i garnbutiken Hemfliten Lin & Ull. Det är ju även här mönstret släpps den 15 augusti då Estelle (och Stella) har namnsdag. Garnpaketen säljs då för 299 kr. Färg väljer man så klart själv, men fördelen med naturvit är att den funkar till alla. Filten ska efter uppvisning ges bort till en liten Theo.

Nya Lidköpings-tidningen (NLT) och Skaraborgs Läns Tidning (SkLT) slöt upp och efter lite förfriskningar blev jag utfrågad och jag och min lilla modell blev fotograferade. Linslusen jag har till dotter fick också vara med på ett hörn.

 

Nu väntar vi med spänning på reportagen. Det kommer fler bilder på filten imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar