onsdag 7 mars 2012

Vinnarna!

Det var så svårt att utse en vinnare så jag ger priser till samtliga tävlande.

Jennica som var först att lämna en kommentar får ett par rosa handledsvärmare med rosa pärlor då jag vet att hon har små prinsessor där hemma som kanske uppskattar både färgen och glittret.


Helena, mitt scapbookorakel, får några virkade hjärtan som jag hoppas kan komma till användning i någon LO (jodå, jag har allt lärt mig en del scrap-termer...).


Den anonyme, och fikasugne, småbarnsfadern från Järfälla får så klart två virkade freshly-crocheted ballerinakakor. En till sig själv och en till dottern.


Den anonymes fru, som lade sin röst på de röda raggisarna, får ett par (i och för sig bättre begagnade) stickade strumpor i mindre storlek.


Min mamma får, om hon vill, den kofta hon röstade på, dvs. Odd Molly-kopian. Hon får även boleron som är för stor.


 Familjen Nygren vet jag väntar tillökning så därför blir det en liten mössa till dem.


Malin får en virkad rosbrosch då jag tror att det var nr 29 hon röstade på även om hon skrev nr 2. 


Birgitta (HF L&U), som förser mig med material, fungerar lite som en langare..., får ett par uppstickare, som ännu inte är uppstickade, men inspirationen därtill är hämtad från den här bloggen.

Tack för ert engagemang och deltagande!

3 kommentarer:

  1. Vad gullig du är!!! Tack så otroligt mycket! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste du!!

    SvaraRadera
  3. Nä men! ska jag få? så spännande, älskar överraskningar
    Birgitta ;-)

    SvaraRadera