onsdag 2 november 2011

Något stort, något litet och så lite glittrigt

Helgens begivenhet var garnmässa i Kvänum. Hemfliten Lin&Ull i Vara i samarbete med Lumber & Karle i Kvänum. En succé i år också.

Jag är så glad över att ha en sån framgångsrik mamma. Jag är så glad över att ha en sån stöttande pappa.

Jag är också glad över att jag har en stöttande sambo som tar hand om våra barn när jag nördar mig lite. Men något annat vore väl konstigt, jag tog ju hand om dem härom helgen när han nördade sig.

Det jag fick med mig hem efter den inspirerande helgen var spagetti, godis och glitter.

 
Fame trend paljett från Marks&Kattens, Hooked Zpagetti från Järbo garn och Candy från Svarta fåret. Något stort, något litet och något glittrigt.



Zpagettigarnet har redan blivit en väska som inväntar handtag. Ett tips för er som vill bli av med lite gäddhäng, jag virkade mig svettig.


Beskrivningen finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar